nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, August 29, 2013

JOM JENTIK...


dulu suka sgt makan buah nih.. tp nak cari kat KL tak tau plak kat mana bleh jumpa.. nama buah ni yg aku tau...aku dok panggil buah jentik-jentik.


Sbb apa jentik2.. sbb sebelum nak makan kena jentik dulu kulit buah nih.. pastu baru makan.. hehee... sedap... masam manis..
Ni masa balik raya.. kebetulan adik aku bawak balik dari kebun awek dia... apa lagi.. anak anak aku mcm perak la... bkn anak aku ja... laki aku pun sama perak.. hehehe.. tak penah makan katanya..

Tp mmg sedaplah... nak cari kat manalah kat bangi nih.. kalau dapat best nih....



Nota aku.... senyum lagi....

Sent from Samsung Galaxy SIII

No comments: