nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Saturday, January 4, 2014

MAK AYAH ♡♡♡♡

Alhamdullillah... skrg ni mak ayah aku dpt rehat secukupnya di hari2 tua... jaga satu sama lain... anak2 semua dah lepas dah.. dah ada keluarga sendiri... dah tak nyusah mak ayah dah...

Hati anak2 pun tenang ja.. bila tgk mak ayah dok rumah rehat2... ayah aku smpi bersungut dia rasa badan dia berat sbb tak buat kerja.. ya la dulu dok berniaga kan.. ke sana ke sini.. ni dok rumah ja.. habis kuat g masjid.. balik umah rehat.. hehee.. 

Tp xpa.. biarlah depa rehat secukupnya sbb dah lama sgt kan dok penat buat kerja bela anak2.. skrg dah smpi masa anak2 plak yg bela mak ayah... 

Aku syukur sgt sbb masih sempat balas jasa mak ayah.... dpt tgk depa hidup tenang ja... wlpn taklah semewah mana... tp ttp hati rasa tenang....

Nota aku .... wlpn ada yg perli ttg keturunan ayah aku.. tp nak kisah apa kan... aku ttp bangga punya ayah aku nih... ayah yg cukup sempurna...


Sent from Samsung Galaxy Note 3

No comments: