nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, January 6, 2014

OK LULUS!!!!!

Alhamdullillah... 

Pagi ni... hati nak p kerja adalah best dan tenang.. sbb dak syasya sgt ok... aku just hantar kat depan gate sekolah ja.... aku tak turun kereta pun.. salam..kiss2...peluk2... lambai dari dalam kereta ja...

Syasya plak.. dah turun kereta.. menonong ja masuk... tak pandang belakang dah.... legaaaaaa....
Hari ni balik dak syasya akan naik bas sekolah..... hopefully oklah.. dia mmg excited sgt... aku kang nak g skodeng jap... berjaya ke tak dia cari bas sekolah dia.. sbb smlm kak Ani driver bas dtg rumah tgk2 syasya yg mana.. tunjuk dia plate semua.. hope oklah..

Ptg ni plak dak syasya sekolah agama.. kena g sendiri gak.. g jalan kaki ja.. sbb dekat ngan umah mak pengasuh... kiranya mak pengasuh hantar jalan belakang rumah... ttp aku nak g intip jap...


Fuhhhh... lega sesangat bila dak syasya sgt ok... taknyah pening2 nak pikir...hehee


Nota aku..... saat2 urus anak sekolah ni satu nikmat..dan xbleh nak ulang balik dah.. tunggu cucu la kalau nak rasa lagi... hehheee


Sent from Samsung Galaxy Note 3

No comments: