nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, August 27, 2008

CUTI...KE MANA?????

wah..smlm aku cuti...... hehe..semata2 nak pegi jalan TAR skali lg.... aku tlh merajinkan diri walupun badan aku kurang sihat.... aku ttp gagah diri..hehee... smlm aku g ngan member aku.. kitarang gerak dri KAJANG dlm kul 11.00 pg... tp disbbkan merdeka dah dekat... so ada dua tiga jalan ditutup tuk raptai... so mmg jemlah... walupun dh guna jln alternatif pun ttp sama jem gak... so kedebuk kedabak kami sampai dlm kul 12.40tgh... parking spt ari tu kat SUMA HOUSE....

tp kali ni shoping best skit..coz hari keja org xramai... so tukang jual pun mcm suka benor nak melayan custome.... minta kurang byk pun ttp dilayan dgn senyuman... kalu ari minggu huhhh jgn harap nak dpt layanan yg sebegini rupa.... kalu kita minta kurang pun malas toke kedai ni nak layan...so keluaq masuk kedai2 kat situ... dptlah 2,3 4 pasang kain...yg harganye mmg berpatutan...

kain CIFON... corak batik...walupun murah tp mmg cantik & lembut...

yg purple tu KAIN YOYO...


ni plak kain CRIP bulu ayam...lembut giler...


slim beg baru aku...coz yg putih kesayangan aku tu dah putus sudah...

nota : penat dan leh jd pening..nengok kain yg banyak giler.. nak pilih pun dah jd blurrrr.... (tima kasih kat peyut coz tlh memberi sumbangan lg...hehee..ni yg cayang peyut ni...)

No comments: