nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, August 28, 2008

LaYaN KaReNah SYASYA....

smlm masa aku ngan peyut dok lepak2 nengok TB... tetiba terpandang si kenit SYASYA ni dok men ngan anak patung dia... buh kat stroler menan yg aku beli ari tu... mula2 elok je si syasya ni dok tolak pi mai pi mai... tp dah lama2 skali dia geram... nak siap lambong2 lg itu stroler... huhhh terkezut aku ngan peyut nengok... ganas tul... tak padan ngan kecik...


masa ni elok lg dok layan anak patung dia



ni pun ok lg.... tp...

smpi kat sini dah nmpk cam geram+boring kot.. dah nak keatas dah stroler tu... hehee... mesti dah penat dok tolak.. pas2 anak patung tu asyik nak jatuh je...


tgk tu....

DI PAGI HARI.....


ni plak masa pagi tadi...masa nak g umah MAK ngasuh... tetiba ari ni nak bawa bear busuk dia... puas aku pujuk suh simpan... tak nak.. dah ler tu aku nak pegangkan tak mau gak... nak bawa sendiri... udahler diri tu kecik... terhoyong hayang...bila jln tu... syasya..syasya...



terhoyong hayang jln tu...



bear pun nak sama beso ngan dia





nota : nak tunggu beso mcm2 karenah syasya ni....tp kekadang tu best lak dok nengok nyer...

No comments: