nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, September 8, 2008



2 DAH SeleSai...

tajuk kat atas tu sbrnya merujuk pada mood nak raya... bknnya apa... walupun baru je seminggu kita berpuasa... tp xbermakna xleh beli baju raya awal kan... so aku mls nak tunggu ujung2 jdnya ari jumaat time rehat lama skit... berdezup aku ke JUSCO Cheras Selatan (Balakong)... ngan member aku... aku rasa sng skit coz org semestinya tak ramai... so nnt nak pilih ngan bayar sng skit...

aku bab beli baju anak ni mmg suka g sowang2... mls nak bawa pandu puteri aku.... kalu aku bw sure2 punyalah xdpt nak pilih dgn hati yg senang... so walupun wak2 yg xler lama sgt... dptlah aku beli tuk ORKED ngan SYASYA... harganya pun sumanya ok...coz ada LESS 50%... so aku cari yg suma ada less... yg xde less walupun hati ni berkenan... tp hehhh jgn harap aku nak beli... coz bebudak ni cpt besar... syg plak kalu beli memahal...

so pilih punya pilih... dpt lah suma ini...



orked n syasya punya


T-shirt MIKI...tuk orked n syasya..
tetiba terasa nak bg pakai bj sama...kebetulan ada plak...so aku rembat jelah...

ni orked punya..3 t-shirt..3 suar..1 suar panjang, lg 2 suar separuh...


ni syasya punya...

so aku rasa cukuplah tuk kali ni..tak payah bebanyak sgt...coz baju lain still elok lg... so malas nak membazir.. sbb diarang ni akan cpt membesar... so raya pun still bleh pakai baju yg bkn tuk raya gak... takde masalah langsung... SO tuk anak2 dah settle... tinggal aku ngan peyut plak...
hehee Peyut dah janji ari sabtu ni kami berdua akan merendek g shopping... peyut nak belanja aku baju n suar raya... suar lebais... aku kalu nak kuar duit sendiri syg nak beli suar memahal.... tp kalu peyut nak banje...aku OK je... dpt gak merasa...suar aku kalu yg ada jenama skit sumanya peyut yg banje... kalu aku beli lantaklah apa brend pun... janji cantik mata memandang...dan selesa dipakai... aku peduli apa...

so.... hati sudah senang coz baju anak2 dah selesai...tima kasih peyut...coz belanjawannya sapa lg... peyut ku.. ler...

No comments: