nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, September 8, 2008

LAWATAN.... ke HKL..

Hari Ahad iaitu smlm br aku dpt melawat adik aku - NAUFAL - yg terlantar kat HKL.... coz seperti biasa peyut aku kena keja... so ari sabtu aku just suruh adik aku IJAH yg pegi jengok dulu... sbb ari ahad baru bleh bawa budak kecik masuk skali.... tp hati ni ttp dok teringat kat adik aku... yelah...udahlah mak ayah jauh nun di KEDAH... so kena plak dok spital time bulan posa... pas2 xde sapa jaga.... sian plak aku mengenangkan nasib adik aku... tp sib baik gak ada member rumah dia yg sanggup dok jaga dia...

so smlm aku gerak dri rumah terus berdezup g amik Ijah dulu... coz dia tau jalan nak ke HKL... aku bler jln KL kecuali SOGO..MVALLEY...je aku tau... hehe... tp smlm jalan mmg tak sesak langsung... xde keta banyak pun... lancar je perjalanan aku... aku kuar dri TOL Sungai Besi dlm kul 10.20pg... aku smpi kat umah IJAH kat D.V.COndo...atas pd taman melawati dlm kul 10.45 pg.... so mmg cpt perjalanan aku... dah sampai kat HKL dlm kul 11.30 pg...


cari parking mmg susah... dah penuh... dpt pun nun jauh dr wad adik aku... dah nama sampai awal... so mau tak mau kenalah tunggu coz wak2 melawat pukul 12.30tgh... fuhhh penat gak dok melepak kat koridor...
budak yg sakit - Naufal -


orked ngan anjang..
naufal ni bkn setakat keracunan makanan... tetiba doktor kata ada masalah hati...HATI naufal ada luka skit... so kenalah dok kat wad lama lg... smlm doktor amik darah lg...coz keputusan darah yg pertama bacaan tak ok langsung...coz normal 40..tp bacaan jd 100...agak tinggi.... hmmm risau plak aku pikir pasal naufal ni... mak ngan ayah aku nak datang tp aku tak kasi... sian plak bulan2 posa ni... aku suh tunggu result kedua darah naufal... kalu mmg membimbangkan baru aku suh mak ayah aku dtg... tp minta2 lah sumanya selamat...amin...
orked ngan achik...IJAH...(orked yg over)
aku gerak balik dlm kul 2.00 ptg... hantar IJAH balik umah dah terus berdezup blik ke KAJANG... sampai dekat2 kul 3.00 ptg...coz jln tak jem...kan senang kalu selalu cam ni... lancar je nak gi mana pun...

No comments: