nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, September 22, 2008

AKHIRNYA....SIAP JUGAK...


lega....lega...seribu kali lega...coz tempahan SAMPERIT aku sbyk 3000 biji dah selesai pg tadi.. tpt jam 5.00 pg...huhhh... lega giler.... tu pun aku ada wat extra skit... coz ada gak member opis yg nak order ari tu... tp aku x berani nak janji... so.. bila dah ada extra bleh la bg....
sip baik smlm peyut tak keja... so dialah yg dok letak salepintep kat bekas2 yg dah siap...... hehhee tp pagi ni aku masuk opis lewat 5minit... coz td terlelap jap dlm kul 5.15 kot.. sedar2 dah dkt kul 7.00 pg... huhhh apa lg kelam kelibut ler...

so mlm ni aku nak wat biskut MAKMUR plak... tp takler byk sgt yg tak siap... dlm 400 biji lg... hmmm...... rasanya cam tido lewat lg ler gamaknya.... tp takper...masuuukkkkkkk....hehhee



niler tempahan yg dah siap...(14 bekas - 700 biji dah hantar kat tuannya ari jumaat ari tu)
so yg tinggal ni besok aku akan bg... coz besok kan gaji....BONUS?????
nota:
so kpd suara2 sumbang yg kata aku ni just ckp kosong ja kat blog....yg kata tempahan aku byk... so kepada manusia itu... LIHATLAH....LIHATLAH... mmg betul tmphan aku dlm 3000 biji... so hentikanlah fitnah dibulan puasa ni... tp aku tak kisah..aku tak rugi..korang yg rugi dpt dosa...aku dpt pahala..dan yg penting biskut aku LARIS GILER....

No comments: