nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, September 15, 2008

AKUkah?????...PEYUTkah???



mgkn aku ni cam agak ketinggalan la skit... tp apa aku peduli....aku nak try gak... mula2 bila baca blog kekawan.. dah ramai yg wat... cam best plak... masa tu tak rasa nak wat... tp skrg ni br mai mood nak try... kekonon cam baru pandai dok gode2 ler... tp apa pun... huhuhu dengan sedihnya dua2 org puteri aku tu muka ikut peyut... tp kan... aku cam tak cayalah... coz ORKED ni skrg ramai yg kata muka cam aku... aku pun rasa centu... tp apa nak wat... dah benda alah weng ni nak kata ikut peyut... terima jelah


Orked yg ikut PEYUT...huhu

Syasya pun...



pastu sapa ikut muka aku????huwaaa...tak aci...tipu...tipu...

No comments: