nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, September 15, 2008

ORKED PUNYA CITE...


kejadian dah jd dlm minggu lepas... entah tetiba boring aku teringat plak apa yg ORKED tanya...
OTW nak blik umah..masa dlm keta... orked tanya aku...cenni ayatnya...


ORKED : "umie...abah pegi keja naik apa??"

aku : so aku cam bler2 la gak...pas2 aku tanya.."NAPE"??

ORKED : tak kawan kita Azrin abah dia pegi keja naik kapal terbang...

aku : la..kan abah pegi keja naik keta...apa la orked ni...

ORKED : tak nak kita nak suruh abah naik helikopter jugak...nanti kita nak ckp ngan abah...

aku : yela yela...suka hati lah..nanti ckp sendiri ngan abah...


so mlm tu aku ingatkan dia lupa...tup tup..dia ckp gak ngan abah dia...


ORKED : abah...kawan kita abah dia pegi keja naik kapal terbang.. nanti abah pegi keja naik helikopter tau..

abah : takper..takper..nnt abah pegi keja naik JET....



so orked dgr2 tu sukaler dia... aku just senyum je... ni mesti abah kawan orked juruterbang... hehe...payah2..

No comments: