nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, September 26, 2008

IKLHAS DARI AKU....
Di kesempatan ini.. aku menyusun sepuluh jari, memohon maaf kepada kekawan suma...andaikata sepanjang penulisan aku dlm blog aku ni ada yg terasa hati...ada yg menyentuh jiwa kalbu...sesungguhnya yang baik datang dari ALLAH swt...dan yang tak baik tu datangnya dari...hmmmm semua tahu kan...
so...dan tak lupa gak kepada semua kekawan bucuk aku..., kekawan PPD aku...dan tak lupa kepada kekawan baru aku...yg aku kenal melalui arena berblog2... ni... dan raya ni jemputlah datang rumah aku...(rumah mak aku) di ALOR STAR KEDAH....
dan nnt bila aku buat open house di KAJANG...(akan ada jemputan lain)....
dan akhir kata...BERHATI2 DI JALAN RAYA... MAKAN JANGAN SAMPAI MASUK SPITAL PLAK...


No comments: