nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, October 6, 2008


CERITA RAYA.... pertama


Raya tahun ni seperti biasa je... tak ler terover sgt... aku balik kampung ari Isnin malam...so hanya sehari sempat berbuka ngan family aku di kampung... semua balik..kakak aku, adik2 aku dan tak lupa gak sepupu aku yg mmg dah jd tradisi beraya di kampung aku dulu....


tahun ni raya pertama mak aku masak Nasi Minyak, ayam masak ROS, dan daging+kelempong masak pedas hitam...fuhhh mmg sedap...(gambar tak snap) coz dah ramai sgt...pening kepala... tahun ni aku lg penat coz asyik dok basuh pinggan...coz kawan adik2 aku ramai giler yg datang nak makan nasi.... so aku dan sepupu aku ler yg jd bibik sekejap... kakak aku dah berbadan dua... so mmg dah dikecualikan... ijah pulak anak dia tak nak ngan org... so paham2 jelah....


disebabkan aku malas nak cite jom nengok gambo jelah...layan.....zazzzzzzz...


orked n syasya....(orked dah xbleh senyum dah coz takut liptik hilang)



si kecik SYASYA...ni aksi mengajuk ACHIK menguap...beso mulut tu...


syasya yg mood tak ok..pepagi raya...




orked dah hilang ntah kemana...

orked dan abah
ayah aku dan anak menantu...yg berbaju kuning..adik ipar aku, merah tu abg ipar dan putih tu sapa lagi... peyut aku ler...

gambar di bawah plak..gambo aku ngan adik beradik aku... jom layan lagi...

aku dan kakak aku...NASEEBA

aku dan adik aku...IJAH

aku dan adik hensem aku..NAUFAL




dan ini orked ngan adik bongsu aku NIZAR...

zulaiqa dan dady zubed...(adik ipar aku)

mak aku dgn ijah sekuarga...



aksi mengada ngan laki aku..peyut


gambar di bawah ni..masa bebudak datang kutip duit raya...tahun ni ramai lg bebudak datang.....



sesi bagi duit raya...



budak ensem..hehehe...



yang bestnya ttng raya kali ni... gamba family takde...asyik dok sibuk ngan anak memasing... bila petang baru perasan...gamba aku ngan ayah dan mak aku pun takder...hmmmm...punya sibuk nak berposing...sampai yg penting pun terlupa....

nanti aku continue lg...cam lambat pula nak letak gambo....wokeh...

No comments: