nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, September 4, 2008

JEMPUTAN DARI HOTEL EQUATORIAL BANGI...


wah...baru 4 hari puasa..dah dpt invitation dri HOTEL EQ Bangi... eeeeee best...best... invitation ni khas tuk Unit aku saja.... tp dgn sedihnya aku mmg tak dpt nak joint... sebabnya????... bleh 2 bleh.... tp aku yg malas nak joint...bknnya apa aku tau anak2 aku conpem buas punya.. tp Orked mgkn dah ok dah.. cuma aku tau Syasya je.. udah ler skrang ni dah tak nak bersuap bila mkn... nak mkn sendiri... so aku akan tau apa yg akan terjadi nanti...
peyut suh aku pegi... tp aku kan isteri misali.. mana leh biar laki bukak posa sesorang kat umah... aku sesuka hati mkn kat HOTEL...so bila dah ditimbang tara..campur tolak bagai... aku kasi tmpt aku kat org lain.... mgkn bukan rezeki aku... tp yg pasti kan masih awal lg puasa... mana tau ada lg invitation... minta2 aku dpt time adik ipar aku ada... hehehe... leh ler merendek ngan peyut berbuka puasa nnt...


so... kesudahannya.... buka puasa dengan LAUK TUNJUK je...hehehe... janji perut kenyang...

nota : hanya dpt melihat jemputan je...

No comments: