nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, September 4, 2008

TAK DE KEJA...LALALA..

wah gumbira plak aku rasa hari ni... coz bknnya senang takde keja langsung.. haha.. ari ni aku compem xda keja... coz td aku br je abiskan claim bos aku... pas2 masa tuk aku berehat... cewah..mcm opis bapak aku plak... bknnya apa, bos aku ari ni g meeting kat HQ... so lalalala... la aku kat opis ari ni...


so td aku telah menerjahkan diri ke blog2 member aku yg aku suka jengah.. dan terjengah lah aku ke blog UMIE...dan mata aku pun terpandanglah satu award yg amat cute muit... dan paling bestnya umie kasikan award tu pada kawan blog yg bukan batu blog dia... so sah2 nama aku mmg tersenarai... thank you yerk umie...


so dgn hati yg gumbira telah aku amik dan letakkan kat blog aku plak...

cantik kan bunga ni... sejuk mata memandang....

nota : kumpul award dr member2....

No comments: