nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, September 18, 2008

NGANTUK GILER!!!!!
huhuh... ari ni pecah sejarah... aku tak tido langsung smlm... ni gara2 buat biskut samperit ler...smlm aku start dlm kul 9.00 mlm terus direct smpai kul 6.30 pg tadi... sumanya siap dlm 7 adunan.... fuhh.. fuhh... dah siap dkt 2000 biji... mau lg 1000 biji...
tp aku mmg tak rasa ngantuk..mgkn sbb aku dah pekena nescafe 3 cawan kot... siap ja sumanya.. aku kemas apa yang patut... bangunkan orked tuk mandi pas2 nak ke sekolah plak... so dlm kul 7.15 hantar anak2 aku kat umah MAK ngasuh... pas2 dlm kul 8.00 pg baru aku membuta sekejap... sampai kul 10.00 pg... hahahaa.... mcm ni bleh kurus ni... nanti dlm kul 1.00tgh baru ingat nak smbg buat biskut samperit blik....makmur lum lg wat...huwaaaa...esok mlm nak balik TERENGGANU plak....
so besok aku masuk keja balik.... tp sekerat hari je... wak2 lunch nak p hantar kuih kat BANK NEGARA.... so CIK TIPAH & KAK PIAH sila tunggu kedatagan TOKE samperit ni yerk...sediakan duit kecik yg secukupnya...hahaha... lebih tak per.. tak cukup tak bleh.....nak kapet merah sama.....



wokey tuk skrg.....

No comments: