nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, September 23, 2008




SIAPAKAH ITU?????




Cuba teka...siapa itu...di bulan2 puasa... pegi beli makan kat McD...

pastu berselindung plak disebalik plastik2 ini....



ha inilah orgnya....si AYONG aka AWIEN... tp jgn salah faham tau...bknnya kitarang berdua tak puasa...saja gatal nak beratur kat McD je...hehehe...bleh ke mcm tu... tp kalu ibu mengandung tak puasa...mgkn ada sbbnya... tambahan diawal kandungan kan... tgh nak wek2 wek je... tp yg betulnya.... tuk siapa makanan itu???? biarlah rahsia..hehe..



ha ni makanan aku..tp tuk sedapkan mulut masa lps berbuka ler... sambil2 dok buat biskut.. bleh la makan jeruk ni... teringin katakan... kebetulan dah g hantar biskut samperit kat AYONG dan AZRINAZ... so aku ajaklah ayong melencong ke ALAMANDA jap... beli skit apa yg patut... coz aku mmg teringin giler nak makan jeruk ni... aku panggil JERUK org kaya... so mkn pun ssesekali je bleh... kalu selalu.. kena tunggu kaya dulu... kalu tak kayap nanti... hehehe..

No comments: