nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, September 25, 2008

ORKED & SYASYA PUNYA....
smlm jiran dpn umah aku call ckp baju kurung anak2 dara aku dah siap...hehehe...bestnya... terus berdezup aku pegi umah akak tu... dgn muka yg selebet giler... arhhh peduli apa aku... dpn umah je... so cantik sgt akak ni jahit... kemas je... dan upahnyer pun murah... dua pasang RM35 je... lps ni bleh ler aku tmph lg... cuma akak ni dia amik tempahan tuk baju kurung je... ygn pesyen2 dia tak mau... leceh katanya...
so niler baju nya... boria adik beradik...
tahun ni bertemakan putih oren...coz peyut nak pakai baju masa akad nikah...so sah2 baju tu kalor putih/cream...so aku dan anak2 pun cari yg seakan2...


ni aku punya... tp blum siap lagi.. tukang jahit tu kata ari ahad baru siap... sib baik aku balik kg ari isnin ni...
dan inilah muka aku di pagi ari ni... ngantuk giler....babas punya.... sbb smlm pun tido lewat gak... biasalah ada tempahan lg biskut samperit aku... smlm aku wat tuk cik tipah lg..kak piah lg..kawan kak piah dan maya (300 biji) ...ari ni nak p hantaq kat depa... mlm karang aku nak wat tuk member opis aku plak.. dpt lg tempahan 200 biji...lepas tu tuk mak ngasuh anak aku nak gak... dia nak 3 balang beso..mak ai...tak tido ler aku jawabnya.... tp yg bestnya tuk aku pun blum ada lagi...

so....so.....apa nak wat..sendiri yg cari... tp takper aku suka...cuma penat je...apa2pun kan MASUUKKKKKK...

No comments: