nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, September 2, 2008

SYASYA PANJAT LG...

aku rasa dah ada dah entry aku wat dulu... ttg syasya panjat memanjat...tp mmg syasya ni suka panjat aku rasa.... ni kejadian pg ahad gak... aku saja je dok nengok apa yg dia wat kat balkoni... mula2 elok ja dok lepak atas kerusi... pas2 bangun dok nengok apa tah... lepas satu... nah... inilah kejadiannya... aksi panjat memanjat...


masa ni elok lg...

ni dah mula dok berdiri siap sengih2


ni plak kaki sebelah dah naik atas...
ha..ni dia... siap panjat dok kat atas lg... syasya..syasya... awak tu anak dara... kalu jatuh... sape yg susah....

baik punya panjat....
nota : mmg suka panjat la syasya ni... pening aku...

No comments: