nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, September 3, 2008

SUKA SUKA


ni sbnrnya entry suka suka je... coz nyer bos aku baru kuar dlm kul 11.00 pg td... ada hal katanya... nak bawa keta dia ada skit problem... hehee... bagus2 bos... silakan... saya benarkan sama skali... hehee.. leh ler aku bukak internet....


tp xler aku ada cite menarik pun... saja...tetiba terasa nak letak gambo syasya masa aku bw di gi cucuk 18 bln ari isnin baru ni... disebabkan ari isnin cuti so aku amik kesempatan ler bawa syasya gi cucuk... ingatkan tak ramai... tp hmmmm ramai giler... aku sampai dlm kul 11.30 pg... dpt jumpa doktor kul 1.30tgh... fuhhhhh penat giler... penat menunggu satu hal... penat dgn pe'el syasya... buas ngalahkan budak lelaki...


sib baik aku x bawa si kakak... coz kakak posa... baru belajar posa... tp aku tak kisah kalu dia xpuasa penuh...coz baru 5thn.. cuma nak ajar dia bg biasa jelah... berbalik pada syasya... bila dah sampai turn dia jumpa doktor.... hmmm br masuk bilik... nampak muka Doktor NIK je terus meraung... cam tau2 ja nak kena cucuk... hmmm syasya ni penakut skit.. mkn ubat pun sama...


nengok tu..apa yg dickpkan pun x paham..sorry yerk syasya..

dah mmg suka memanjat la syasya ni...tgk kat sini pun nak dipanjatnya...

masa ni elok lg..dkt je ngan aku...

nengok tu dah kebelakang skit...
ni plak bila aku tarik...dia dok gostan ke tepi plak.. abis langgaq org len..
penat aku ngan syasya sorang ni......lasaknyer bukan main lg...

No comments: