nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, September 5, 2008

TeRai..TRY...



video ni aku amik masa Orked umur 4thn... orked nyanyi lagu TANYA SAMA POKOK.. lagu bebudak... tajuk asal aku xtau... tp kira oklah... so kalu korang leh nengok... berapa BINTANG.. mau kasi....

ATAS SBB YG XDPT DIELAKKAN AKU TELAH DAN TERPAKSA MENDELETEKAN INI VIDEO...COZ SERVER AKU XMENGIZINKAN...ASYIK DOK BACA XABIS2..BORING2....TUL AKU...

fuh..fuh...minta2lah korang suma leh nengok...ini video... aku siap wat ringtone tuk tipon aku lg... rasa cam best je...dah xtukar2...dah...

No comments: