nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, September 5, 2008

SEDIH...SEDIH...di petang JUMAAT...



petang ni ada dua menda sedih yg ku lalui....cewah2...sedih ke tu??? yg pertamanya ari ni aku kena bukak posa sesorang...coz td Peyut bru tipon ckp xleh blik berbuka...coz ada breakdown... so jawabnya... takleh ler aku mkn ikan terubuk bakar.... sbb apa xleh.... sah2 aku mmg xsmpt... nak amik anak lg... pas2 nak g beli lauk lg... ahhhh malas la... so aku akan masak petang ni....wahhh aku MASAK... tp aku just nak masak smbl bilis je... pas2 buat cili+bawang+kicap... sah2 mmg sedap..pas2 goreng telur skit... oklah tu...


bknnya apa... skrg ni aku balik umah pun dah smpi dlm kul 6.00ptg.. so kalu aku singgah pasar ramadan sah2 smpi lambat..mana ngan jalan jem lg... tp xperlah aku masak jelah...


yg KEDUA nyer sedih coz td adik aku yg laki baru tipon gak... dia kena tahan kat WAD HKL... coz keracunan mknana.. ni gara2 beli kat pasar ramadan gak ler ni... so mau tak mau esok gak baru leh aku g jengok dia... coz ari ni mmg dah xsmpt...


sian adik aku...

No comments: