nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, September 25, 2008

TERHARU SEKEJAP....


sejak aku dah hantar kuih SAMPERIT aku kat kekawan yg order... hati aku jd lega bila respon yg diterima amat memberansangkan... sumanya kata sedap... eeeee...tu yg best tu... tp sungguh aku terharu coz ada yg sanggup wat entry kat blog masing2... firstly CIK TIPAH... pastu diikuti oleh KAK PIAH... pastu smlm AZRINAZZ plak... yg bestnya anak2 azrinazz siap wat tangan best tu... ishhhh makcik jd bangga + idung kembang jap... tp terharu ttp terharu...


so pada kekawan suma... tima kasih yerk tolong pomotkan kat blog korang... mana tau tahun dpn lg byk tempahan yg aku dpt... anyway... jangan lupa tahun depan order bebanyak yerk...



anak-anak azrinazz...

lihatlah samperit yg dah tinggal skit..blum raya lg tu...


aku yg comel ngan CIK TIPAH dan KAK PIAH




No comments: