nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, September 25, 2008


APA ITU????



gambar apakah itu...tetiba je ada gambar cam org nak bersilat....nak tahu apa....jeng jeng...



aku dpt DUIT RAYA dari BOS aku.... RM200 lg...hehehe.. thanks yerk BOS ku... jasamu akan dikenang...cewah2... tahun lps pun dpt... Raya Haji pun dpt... ishh ishhh ni yg best ni...
BOS aku kasi ari coz besok dia dah cuti... terbang balik kg halaman...kat SARAWAK....
apa2 pun... hmmm bleh ler aku g wat rambut esok...hehhee.. baru dok cadang esok nak p buat rambut balik..coz dah jd cam curly balik...hmmm selamat duit aku...


No comments: