nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, October 13, 2008


Cerita Seterusnya...di Terengganu lagi...

kejadian gak bawah ni plak...di malam hari.. kat umah Kak Long peyut... kat Kemaman..kuarter PERWAJA.. mlm ni menu bg mengenyangkan perut adalah nasi goreng, keropok leko, kek dan air nescafe ais... apa yg dihidang sumanya abis licin..coz memasing lapar kot.. termasuk aku... hmmm sah2 berat aku naik ni...

berborak anak beranak..nun dihujung sana yg berbaju kuning dan lelaki itu..bakal bertunang hujung bulan ni..
yang perempuan itu adalah adik peyut...merangkap yg selama ni dok menjaga anak aku bila aku nak merendek ngan peyut...

FIL aku..sedang dok asyik dengar MIL aku cite...


Peyut yg jd abah misali dok suap nasi kat orked...

ni plak masa kat klinik..lepas balik dari rumah kak long singgah jap kat klinik..coz badan syasya dah panas sangat... kebetulan poliklinik ni PANEL opis aku... so preelah.... tp syasya ni demam mcm tak demam... lasaknya bukan main lagi... tp bila masuk je bila doktor... terus peluk aku sekuat hati...takut...

tengok aksi syasya nak sangat dok kat kerusi roda ni....




No comments: