nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, October 13, 2008

MESRA MALL KEMASIK....

nilah MESRA MALL Kemasik... tp aku pun conpius...ada yg kata Kemasik punya.. ada gak yg kata KERTEH punya... yang pasti kalu ikut pirasat aku ni mmg KEMASIK coz masih lagi dikawasan jajahan kemasik... tp biasalah adat hidup didunia ini... sumanya nak nama..nak glemor... lantaklah...janji hidup aman damai dah.. tak kisah lah nama sapa... bknnya kita yang kaya.. toke MESRA MALL tu yg kaya...
so dalam mesra mall ni mmg besar... panjang... terbahagi dua... hujung kanan GIANT BASAH... nun hujung kiri GIANT KERING... pastu yg bestnya ada Secret Recipe, StarBUCK.., POPULAR, BIG APPLE DONat.., body shop, PONEY, GIODANO...dan untuk ibu2..KAMDAR.. dan CALORINO... dan byklah... tak ingat... MESRA MALL ni lebih kurang ALAMANDA cuma alamanda lagi besar dan 2 tingkat... ni setingkat je...
jom tengok gambo jelah.. yang sempat disnapkan..


ruang legar di MESRA MALL



bila dah nampak kedai buku...orked apa lagi... ajak masuk la...

Peyut yg jd comel dgn rambut baru..cam budak2 plak..

Mak Mertua aku....masih vogue gitu...


Syasya yg nangis tak mau didukung coz tak nak balik...


orked yang over bila bergamba.. ni pesyen terbaru kaki sebelah kat belakang...
so... minggu ni mmg aku balik kampung dengan penuh aktiviti.... dan yang paling penting aktiviti menaikkan berat badan... coz lps balik dari MESRA MALL menu tuk LUNCH...adalah nasi minyak+acar nenas+ayam masak merah+air kelapa bandung. petang masa borak2 mencicah buah mangga. Malam on the way nak balik singgah lagi umah kak LONG peyut... dah mmg jadi tradisi... kena singgah dan suma org akan berkumpul kat situ... tuk say BYE BYE..kat aku sefamily... so menu tuk malam mesti ada... sekali lagi nasi minyak+acar buah+kurma ayam plak.. ngan air oren... mmg aku akan jd gemuk...
apa2 pun...hujung bulan akan balik lg..coz adik ipar aku nak bertunang plak... so....mmg penat tp seronok...


No comments: