nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, October 6, 2008



LAGI CERITA RAYA...kedua n ketiga...dan seterusnya....



RAYA KEDUA...rumah aku tak wat apa2... maksud aku..hanya utk kami anak beranak je... dan yg selebihnya just pegi beraya pulak.... asyik dok layan org... nak gak org layan kita... betul tak??? so aku gi jejalan...tp takde gambo... yg ada gambo aku je... tu pun amik sendiri... dlm keta... sebenarnya nak tayang rambut baru...hehheee....





sesi bermain bunga api....



budak yg rasa ensem wajib enterprem..hehehe..ampun peyut...


budak comot..yg tak takut langsung ngan bunga api..siap p pegang kat api lagi...

RAYA KETIGA plak... mak aku buat MEE KARI... seperti biasa tetamu yg paling ramai adalah kekawan adik aku... kekawan aku ada gak yg dtg.... tp takler seramai kekawan adik aku.... fuhhh mmg penat dok buat ayor....tp ikhlas tau... lepas dah penat2 melayan tetamu... petang plak aku dah kuarga melepakkan diri sambil dok sembang2...gosip2 yg betul2 je...yg tak betul tak masuk dlm senarai...hehehe...





ni ler tmpt rehat aku sekuarga...


mcm kat taman bunga plak...hehehee.. aku mmg over kali ni...




naufal dan my MOM...


gamba ni plak syasya ngan damia seronok giler dpt main beloooonnnn kat luar rumah.... kira layan jelah....damia dah 2thn tp nampak cam sebaya ngan syasya je..sama tinggi...dan beso...



RAYA KEEMPAT dan seterusnya sesi melepakkan diri di dpn TV.... dan sebelum aku balik..aku g umah member kecayangan aku... ATEH@hakimah... wah cantik umah dia...beso giler.... semiD lg... tp atas permintaan tuan rumah gambo yg diamik tak bleh dipamerkan...hehee... coz nampak kepala hitam... aku letak gambo family dia je... kebetulan masa aku pegi anak ateh ADILIA tido... nak snap gambo takdpt gak...




tp gamba ni masa kat umah aku tau....

aku bertolak balik KL ari sabtu mlm.... kami gerak dlm kul 9.00 mlm... sampai Kajang dalam kul 5.00 pg.... fuhhh jln mmg jem giler... dari bukit merah nak ke Sg. perak pun dah sangkut dkt sejam lebih... kedebuk kedebak rehat jap... tu yg jd sampai kul 5.00pg tu.... nak laju pun xleh gak.. laju x laju dah nama peyut bawak... hmmmm 160 gak dia hentam...

syasya aku letak kat bawah kaki aku je...coz dah kebas giler tangan aku... coz kat belakang orked dan kongker sorang dia...tp jap jelah.... hmmm peyut kena beli keta beso lg ni...


No comments: