nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, October 20, 2008

SeSi BeRtEmU CIKGU....

Hari Sabtu 18.10.08 sesi perjumpaan ibu bapa dengan cikgu tadika orked... ni merupakan kali ke 3 bagi tahun ni... so aku mmg tak pernah lepas tuk datang ke sini...yelah time ni lah kita dapat tau perkembangan anak kita dengan lebih detail lagi kan...

so sepatutnya bagi kelas budak umur 5 tahun perjumpaan kul 10.30 pg... tp disebabkan peyut nak keja dlm kul 10 pg..so aku gi awal skit la... kitarang sampai dalam kul 9 pg... tp kebetulan pun ramai yg tengah menjamu selera... coz ada wat makan2 sempena raya kan... so dapatlah aku jumpa teacher orked awal skit...



so bermula sesi bercerita oleh teacher orked ttng progress anak aku... so aku mmg terkejut gak nengok report kad orked...sumanya bagus...NO. 2 dalam kelas..No. 1 kawan baik Orked, LISA...tp report kad tu xleh bawa balik....tp aku plak nak snap cam malu plak kat teacher orked... apa2 pun mmg tak rugi aku hantar anak aku kat sini...coz dah bleh baca dalam BM dan BI... pas2 doa2 sumanya dah bleh hafal... ada 30 doa...terkezut aku...ada tu aku pun mcm tak berapa nak lepas...hahaha... surah2 pun dah banyak yg dia bleh baca...IQRA pun dah pandai...ALHAMDULILLAH....


sembang2 dalam kul 9.45 bru abis...tp mmg puas hati la dgr penjelasan yg diberikan.. cewah...cewah... so tunggu perkembangan orked tuk tahun dpn plak....

hasil kerja ORKED...










muka budak merajuk...tak nak balik..coz nak main ngan kawan...

harus gak aku nak enterprem jap...hehe...tembamkan muka aku...




No comments: