nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, October 17, 2008


OPEN HOUSE....


Wahhh...ari ni saja aku dah pegi 3 open house... ishhhh...pagi td je 2...tp kat dalam opis aku jelah... dalam kul 9.00 pg...je dah dijemput ke OPEN HOUSE yang dianjurkan oleh PUSAT LATIHAN UNDANG-UNDANG..., menu pun mmg best giler lah.... giler pun tak best cenni... hahaha... berbalik menu nya... LAKSA JOHOR, LEMANG, NASI IMPIK... dan banyak yg sampingan... tp yg bestnya kat open house unit ni coz dpt cendarahati..masa nak balik... ala2 cam org kawin... gitu... dalam tu ada gula2....




nila cenderakenangan itu...cam kenduri kawen plak...



pas2 dah kenyang2..smpt relax jap kat bilik aku... dlm kul 10.30pg..berdezup plak g ke PEJABAT ASRAMA..menu kat situ...okey gak... ada laksa PENANG, buah, nasi impik...dan seangkatan tuk open house... dah berborak skit... terus balik unit aku semula...(sib baik bos aku bagi aku pegi...)

so....tuk open house ketiga...jauh skit...luar dri opis aku... kali ni rumah member aku kat BANDAR SERI PUTRA... kebetulan rumah ni baru dia beli...so kira 2+1lah... open house sempena raya ngan sempena masuk rumah baru... menu plak...kali ni simple coz tadi dah suma berat2...just bihun, sate, lontong, puding dan kek...

dua bakal2 ibu... sesi membesarkan lg perut...(suzi ampunnnn)...


hmm bila nampak aku pegang je camera tuan rumah pun berlari menyebuk..lalala..ila sowwy...


tuan rumah berbaju biru...sibuk nak mencelah la tu...hehee..



sesi dok rehat kat luar....

sebenarnya kekawan...rumah ni rumah townhouse tau... tp besar kalahkan rumah teres setingkat....siap ada dapur basah dan kering lagi... ruang tamu pun besar...leh pecah tiga bahagian...ruang mkn, tempat lepak tgk TV dan tuk tetamu dtg... cuba tgk gambar di atas..... berbaloi lah dengan harganya...



tp ye kekawan...walupun ada tiga open house... aku cuma amik nasi impak 5 ketul..ngan kuah kacang, pastu sate 5 cucuk dan buah tembikai 4 potong.... skit je kan... hehehe... aku kan tengah nak mendietkan diri... so kenalah kuat semangat....


so... bila plak aku nak buat OPEN HOUSE yerk... ????? tengah pikir tarikh yg sesuai...




No comments: