nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, November 25, 2008



AWARD DARI EIDA....


Bermula dengan pagi yang indah ini..
Ingin aku menwar2kan..... bahawa hari ini.....
Adalah hari istimewa... cewah cewah...
Hari Award, kad n tag...

Aku dgn bermurah hati dengan penuh keikhlasan...
memberikan Award yg cute miut ni...





khas untuk member2 blog...yg aku kenal...

CIK TIPAH
KAK PIAH
EMI
MUMMYLICIA
UMIE
ASZ
KM


1. So bila dah insan2 terpilih yang mendapat award ini, mesti meletakkannya didalam blog masing-masing.
2. Link semula kepada pemberi... iaitu AKU eranazeera
3. Kemudian.. anugerahkan award ini kepada 7 orang lagi....
4. Seterusnya.. hendaklah meninggalkan pesanan atau kad jemputan kepada penerima.



Wokeh...wahai kawan2 blog ku... jangan marah yerk.....

No comments: