nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, November 17, 2008





HATI AKU....




minggu lepas..khamis, jumaat aku cuti rehat...
cuti untuk sesuatu perkara yg mustahak...
tp mgkn ada yg kurang suka atau kurang enak
dgn apa yg aku lakukan...




tp selepas aku mendapat kepastian... aku
ambil keputusan itu jugak......
aku tahu org yg sayang kan aku..
mmg marah.. marah yg amat sangat...




tp apa yg aku boleh kata....
hanya aku yg tahu dan rasa apa yg aku tanggung...
ALLAH swt juga maha mengetahui...
ALLAH swt maha pengampun....
ALLAH swt maha pengasih....




Sedangkan NABI ampunkan umatnya...
Sedangkan ALLAH swt.. maha pengampun
inikan kita manusia biasa...
yg tak pernah lari dari melakukan kesilapan...
tp kesilapan yg aku lakukan ini bukanlah dengan hati
yang suka2... yg sengaja ingin buat perkara itu....
tidak terniat langsung difikiran aku
apa yg aku buat ni suka2....
tiada siapa yg sanggup mencari dosa.....
tp siapalah aku.....




walaupun beribu2 alasan yg aku berikan...
mgkn sesetengah masih ttp marah.... marah
yg mgkn memakan masa yg lama....
tp ketahuilah apa yg aku lakukan ada sebabnya...




Hanya ALLAH swt yg tahu segalanya... apa yg ada
di dalam hati aku.... niat aku...
Nawaitu...aku sebenarnya...






mcm kotak ini...tiada siapa tahu..kecuali aku...begitu juga hati aku...mgkn hanya aku yg tahu apa yang aku rasa...apa yg aku alami...




Keadaan aku mmg tak mengizinkan....
Aku tak mahu bercakap lebih2... takut
akan menyinggung hati dan perasaan org yang
aku sayang.... org yang aku percaya... org yang
suka duka, susah senang yang selalu bersama aku...




cuma apa yg ingin aku katakan....
biarlah ALLAH swt. penentu segalanya.. sama ada
ampunan dan TAUBAT aku diterima atau tidak.... hanya ALLAH swt
saja penentu segalanya...




nota : hati kita tiada siapa yg boleh tahu apa yg kita rasa....

No comments: