nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, November 12, 2008

LAMA SUDAH..

dah lama dah aku tak tempek @ cite tentang anak2 aku yg dua org ni.. tp xde cite menarik pun sebenarnya.... seperti biasa...Orked skrg ni dah pandai membaca dengan boleh dikatakan laju la jugak... suratkhabar pun dah bleh baca... cuma ayat yg agak2 pelik2 tu susah skit dia nak sebut... kalu dalam BI pun dah bleh... tp kekadang tu dia sebut ikut apa yg dia eja...so terlari lah skit bunyi je... apa2 pun seronok plak tengok dia dah pandai.... pandai jaga adik... pandai dah mengemas bilik... dan paling pandai buat ayat sedih kalu nak sesuatu barang.... suh kita ni rasa kesian la....


ORKED

syasya.. plak... skrang ni dah pandai bercakap... tp kebanyakkan perkataan yg kuar... semuanya hujung2 ja yg disebutnya... lasaknya... jgn cite la... mcm budak lelaki.... dan skrg ni suka sgt buat kakak dia... sian plak kakak... tp kakak tak pernah nak balas balik... abis kuat nangis je lah.... si syasya ni lg nampak kakak dia dok menjerit lagi dia buat.... syasya ada satu tabiat... kalu dia bangun pagi... kalu dia nampak muka aku dulu... tp abah dia tak de... mesti terus tanya... ABAH NER... pas2 terus menonong g cari abah dia satu rumah... tp kalu nmpk muka abah dia dulu... tak tanya dah UMI NER... terus melalak cari aku.... mgkn lagi rapat ngan aku kot....



SYASYA


Skrang ni aku suka beno bagi anak dara aku pakai baju sama... kalu ada je aku jumpa brand yg ada saiz tuk budak duarang ni..surelah aku mesti nak beli.... cam best je tgk diarang pakai baju sama...
video
sorry aku tak sempat rotate...
nota : hari ni aku patutnya MC...tp disbbkan ada audit SIRIM... so terpaksalah dtg gak... tp masalah aku telah dpt diselesaikan dgn pertolongan oleh DOKTOR PAKAR dan UZTAZ yg bertauliah... hati aku mula sedikit tenang... dan dengan sokongan peyut dan yg lain2....

No comments: