nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, November 5, 2008

KEJA BUDAK BERTUAH...



aku kena tagged oleh CIK TIPAH . tp tagged kali lain skit.... kena amik gambar sendiri yang terkini dan publish terus ke blog.


Ala2 mcm budak gila glemor la ni..hehehe...ampun yerk Cik tipah... Disebabkan aku pun tau pagi ni...so gambar yang disnap pun ala2 masih freshh..gitu.... comel ttp comel...hehee..terperasan plak..... tp nak jawab tagged ni ada peraturannye... biasalah bila kita amik gambo mesti nak edit kasi lagi comel...tp kali ni rulesnya xleh EDIT..so apa yg diamik itulah yg kena publishkan... so Wahai sabahat busuk aku... aku dah langsaikan ala2 hutang gitu yerk.... sila lihat wajahku yg ala2 comel tp berjiwa kacau lagi....heheh...

Arahan yg wajib diikut... :


1. Take a recent picture of yourself & take a picture of yourself right now.
2. Don't change your clothes, don't fix your hair... just take a picture.
3. Post that picture with NO editing.
4. Post these instruction with your picture.

5. Tag 10 people to do this.


so...no.5 tu aku dikehendaki mengetagged member lain plak... tp kalu aku rasa cam tak nak bleh tak Cik tipah.... jawab dulu soalan aku yerk... kalu ko kata xbleh...karang aku letak nama yg aku nak tagged....wokehhhh babehhhhhh... so inilah muka aku yg ala2 comel berjiwa kacau itu...


lihatlah.......






nota : ku bermimpi sesuatu yang besar...yg selama ini diimpikan oleh adik aku ijah... tp mgkn adik aku ijah akan ... entahlah samada dia aku suka atau bertambah sedih...yg pasti...aku terus mengalir air mata bila bercerita ngan Ayong @awien... aku belum pasti mcmana nak beritahu ijah...

No comments: