nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, November 18, 2008

RAJIN SANGAT....


cuba tengok si kenit syasya ni... rajin bebeno... aku baru je beli bakul tuk letak baju kotor Orked kat dalam bilik dia... atas permintaan Orked bakul pun nak kaler PINK gak... sib baik ada... so bila dah sampai kat parking... aku tengok si syasya ni yg dulu turun terus pegang bakul tu... bila aku amik nak bawak siap melalak lagi.. hmmm dah nak bagi diam.. terus aku bagi dia bawa...




nah boleh tu... cuma terhoyong hayang la kan... maklumlah bakul lagi besar pada badan syasya...




beria2 syasya ni nak bawa bakul pink ni... (sorry tak guna flash)


penat rehat jap yerk...



dan



akhirnya berjaya gak sampai kat lif....bagus syasya...mmg rajin...







TIDAK KENA MENGENA...




sebenarnya... hati aku berbunga riang... bukannya apa... biasalah kalu dah tersenyum sampai ke telinga... mesti ada sesuatu yg aku dapat dari peyut aku... ari Sabtu lepas.... peyut dengan bermurah hati nak belanja aku kasut tuk pakai ke opis... bukan satu tau... dua...


oooooo...best....best... thank you very 4 yerk peyut... jasamu ttp ku kenang jua... hahaha...




kasut ni dua2 aku berkenan.....




kasut cap buaya...ni tinggi skit..3 inci..



kasut cap carlo rino.. ni 2 inci..

biasalah aku ni kalau nak pakai kasut mesti lah yg tinggi2 skit... aku kan kurang ketinggian... so kalau nak tunggu tinggi mmg tak akan tinggi dah... so kenalah cari kasut yg ala tinggi gitu...

nota : adakah aku gembira....????

No comments: