nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, November 19, 2008



KENA LAGI....


kali aku kena lagi.. sama cam budak bertuah ni dulu... undeng-undeng ttp sama.... so jom layansssssss.....



Arahan yg wajib diikut... :



1. Take a recent picture of yourself & take a picture of yourself right now.

2. Don't change your clothes, don't fix your hair... just take a picture.

3. Post that picture with NO editing.

4. Post these instruction with your picture.

5. Tag 10 people to do this.


so...no.5 tu aku dikehendaki mengetagged member lain plak... tp aku rasa cam suma yg ada blog mesti dah kena dah benda alah ni kan... so ASZ.... sowwy tak tau nak tag sapa lagi... kalau tag awak blik bleh... hehehee...












haha...kali ni gambo ala2 jiwa kacau gitu... sipi2 je... cam iklan hidungku yg mancung...hahaha... gila perasan kan... tp aku apa peduli... korang terasa nak muntah... silakan... yg pasti aku tau mmg idung aku mancung...wokeh....










nota : biarlah aku perasan sendiri... yg pasti aku tak kacau org...lalalala....

No comments: