nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, November 20, 2008

SyAsYa...


just nak tempek gambar syasya je... aksi2 syasya kalu bergambar skrg ni mesti ada memek muka...


Aksi senyum over

Aksi mucung mulut



senyum tak hingat..sampai pejam mata




jeler lidah



gamba kat bawah ni plak gamba aku ngan syasya.... skrg ni semenjak tiga menjak ni... syasya cam belangkas plak ngan aku... asal aku tido or lepak je mesti dtg nak menyendeng... dok atas perut la..lending kepala kat perut aku la... isshhh.... kekadang tu naik pening aku... aku dok kat sofa...dia pun sibuk gak.. aku lending kat bawah.. pun sibuk gak... ishhhhhh.... manja tak sudah....





oklah stop melalut yg tak apa2... so ..... tu jelah aku nak khabarkan.... hahahaha...







nota : ari ni pening skit... aku baru balik dri check-up... tekanan darah rendah... rendah sgt... asal bgn je pening... huhhh jiwa kacau...

No comments: