nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, November 5, 2008



TIMA KASIH TO PEYUT....



sbnrnya kejadian ni dah berlangsungkawa seminggu dah...ari ni baru terasa nak mengentrykan... ye la benda gumbira ttp akan kita rasai walaupun kesedihan belum hilang sepenuhnya... bak kata pepatah Yang pergi tetap pergi..Yang masih ada mesti meneruskan kehidupan ini...


sbrnya apa yg aku inginkan tercapai gak... ari tu kan pernah aku cita yg Peyut ada tanya aku... nak sportrim ke Laptop... kan aku jawab DUA2... tp ttp tak kisah yg mana aku dpt dulu... janji dpt gak... so dengan hati yg kembang berbunga ni... tup tup minggu lepas nengok2 Peyut dah tukarkan sportrim keta MY-V aku... Peyut dah tukarkan ke sportrim 16... pas2 tukar spring kasi kureng tinggi skit... rasanya brand spring tu GAB tak silap aku... aku ni bukannya pandai pasai keta pun... kata peyut...bila dah tukar spring ni kalu dah kan belakang kita isi mcm tin sardin... tak ler bahagian dpn terconget naik atas.... hehehe...


inilah My-V aku yg berubah wajah..dah tak tinggi melangut dah...
jom kasi close-up skit... kasi nampak skit...


ok tak...sportrim ni...


Apa2 pun tima kasih yerk Peyut... bkn itu je...masa balik Tgganu pun Peyut ada banje aku lagi... sepasang baju kurung yang sangat cantik dan cool je warnanya... dan sehelai jeans biru laut..lebais.... TOCHE.... cuma permintaan kedua aku ttng laptop aku rasa mgkn lambat lagi kot... ari tu kan rosak... tetiba skrg dah ok la plak...ishhhh ishhhh... tp takper janji leh pakai dah ler... ari ni aku bawa laptop dtg opis minta member bahagian IT kasi format baru skit... so dah leh guna.... mgkn bukan rezeki aku nak pakai laptop kaler PINK lagi kot...


inilah laptop yg tetiba dah baik dari sakitnya...

tgk peyut pun hasil tangan.. kalu dah minat giler keta...kat laptop pun abis ditampal sticker keta....

tp apa2 pun untuk sekali lagi...THANK YOU VERY 4... MY LOVELY PEYUT....



nota : kehidupan mesti diteruskan.... walaupun perlahan2 bangun dari kesedihan yang pasti masa tidak menunggu kita.... (aku masih menunggu call dari ijah ttg result tisu badan arwah)... apalah perkabarannya....

No comments: