nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, December 1, 2008


KAHWIN LAGI...

wah cam best je... tajuk kat atas tu kan...
sebenarnya... mggu lepas... aku ikut rombongan opis aku...
Rombongan ke Perlis.... ada Pegawai kat opis aku kawin....
Satu bas LHDN....



Weols... bertolak dari opis...dlm jam 6.30 ptg...
Kedebuk kedabak berenti sembahyang...
berenti nak membuang... dan
paling penting... berenti...
untuk tambahkan nyawa... tp
ni bagi org lelaki je lah...
dan sampailah di PERLIS... tepat
jam 3.30 pagi....

Weols menginap di BANGLO....
rumah rehat... disponsor oleh PENGANTIN....
oklah... besar... 2 tingkat...
1 bilik ditingkat bawah... (untuk lelaki)
dan 3 bilik ditingkat atas... (khas utk perempuan)....

nila BANGLO tmpt rehat...
dah rehat kejap... dlm pukul 8.00 pg...
kuar sarapan... dan terus bertolak ke
PADANG BESAR.....




berposing sblm bertolak ke PADANG BESAR....

Ok lah... tak ler best mana pun PB tu...
Mcm PEKAN RABU kat Alor Setar je....
dah shopping apa yg patut.....
Dlm kul 1.00tgh... bertolak ke RUMAH PENGANTIN....




Tema Pengantin kali ni... JAWA STYLE....
tp yang bestnya... BILIK PENGANTIN...
Berkonsepkan HUTAN RIMBA....
(tp kamera aku xda...nnti aku cuba curi mmb aku punya)
cadar beralaskan kulit Harimau...
ada pokok lalang.... ada ular... ada biawak..
mcm dalam hutan sejibik.....
Mmg gila ini PENGANTIN.... tp
lain pada yg lain...


Pengatin lelaki yg poyo bila bergambo...(VP panggil abg AYAM)...

gambar ni... si ORKED yg snap... beria2 nak tangkap gambar PENGANTIN


dan kenyang2, penat2 berposing.....
Zazzz ke rumah member opis satu lagi plak...


ORKED...

Menu....LAKSA PERLIS....
fuh kenyang-sekenyang2...nya.......


dah nak bertolak balik ke KL

dan bertolak dri PERLIS kul 5.00 ptg...
dan sampai di BANGI...
kul 12.00 mlm....

letih... tp aku paling suka coz kali ni aku bawa
ORKED... so sukala anak dara tu dpt naik bas...
sbb tak pernah naik bas.... so cam jakun la skit...
nota : penat tp best... coz sekali sekala berpoya2 beramai2...yg paling best... ORKED happy giler....

No comments: