nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, November 27, 2008


KEPERIHATINAN SEORANG INSAN YG BERGELAR MANUSIA...


masih ada insan yg bergelar manusia yg masih
mempunyai rasa simpati....

knp aku berkata begitu...
kerna....

lihatlah gambar di bawah ini...



Pusara Arwah Zulaikha....


Cuba lihat...disebelah pusara Arwah...
Terdapat tmpt duduk kecil.....
Sbnrnya.... bukan ijah dan suami yg menempahnya...

tetapi... Penjaga kawasan ini yang meletakkannya..
Kerna... Pakcik (penjaga) ini selalu memerhati
Ijah setiap pagi / setiap hari datang melawat Arwah..

Bermula selepas subuh sehingga jam 10 ke 11 pg
baru Ijah akan pulang ke rumah....

Atas rasa simpati dan rasa seorang bapa...
Pakcik (penjaga) ini meletakkan tempat duduk kecil itu....
Dari sini... rupanya masih ada insan yang bergelar manusia
yang masih mempunyai rasa simpati.......


Hanya Allah swt saja yang dapat membalas jasa Pakcik (penjaga) ini....


Zulaikha dalam kenangan.... (panjang dan melentik je bulu mata Arwah)



AL-FATIHAH untuk Arwah Zulaikha
7 Mac - 21 Oktober 2008...






Nota : gambar Pusara Arwah aku ambil dari luar kawasan... ketika aku hendak pulang kerumah... aku berhenti sekejap dan untuk sedekahkan Al-Fatihah untuk Arwah... kerana Pusara Arwah betul2 bersebelahan dgn jalan besar... mmg akan dpt dilihat.... Tenanglah wahai Bidadari Syurga... Tunggu kedatangan kedua ibubapa mu...

No comments: