nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, December 18, 2008

KRETIP TAK SAYA ?


SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE




betapa kretipnya anak dara aku sorang ni....
kalau dah dpt pen...
kalau bleh satu badan nak dicontengnya...

cuma aku rasa lega coz....
walaupun hampir satu kaki dicontengnya...
tak pulak si syasya ni nak menconteng
dinding rumah ku yg comel itu...
masih suci bersih lagi....

bagus anak umie ni....
ni yg lagi cayang ni....



tp...
bknnya setakat kaki je... tangan pun
dicontengnya...
lepas dicontengnya...
pandai plak si syasya ni dok
panggil aku... bahasa syasya ni sumanya ujung2...
"mie..mie...tek..tek..pen...tek..."

aku ingatkan pe kebendanya...
rupanya dia dok tunjuk kaki ngan tangan dia...
hmmmm... contenglah syasya...
janji jgn conteng dinding umie dah ler...



nila budak bertuah tu....
nota : lagi satu hari....yehaaaa.....

No comments: