nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, December 16, 2008

SEJAK AKHIR2 INI....

aku sejak dua menjak ni...
dtg tahap kemalasan yg terlampau...
kemalasan nak basuh baju....
hahaa.... bleh ke aku ckp centu...


tp mmg betul pun...
ada 2, 3 sbb knp aku malas
nak basuh baju....
yg Per1... coz skrg ni kan asyik
hujan tak menentu.....
so aku mmg jd malas nak basuh...
coz kalu time cuti ok lah jgk...
tp kalu time keja.... mau
basah baju yg aku jemur....

Almaklumlah aku rumah aku kan
tinggi....
keluasan tuk jemur baju mmg
terhad....... dan kalu hujan...
sah2 akan tempias....
yg KE2 plak... mesin basuh aku
cam tak OK je....
kalu aku basuh Tshirt...
mesti nampak ada habuk2 putih...
padahal aku dah cuci tmpt
pembuangan itu habuk dah...


Yg KE3... mmg aku MALAS.....
hahaha,.....

hmmmmmmmmmm...
so kesimpulannya skrg... setiap ari jumaat
aku akan hantar baju2 aku, peyut dan anak2 ke
DOBI.........

hahaha... senang je keja aku....
balik masuk terus ke dlm almari....
bagus tak bini cam aku ni....



ha tengok si kenit syasya ni...
rajin kan..
beria-ia nak tolak troli baju...
ha tu ler semua baju yg aku hantar kat
DOBI.... siap sedia utk dipakai....

byk kan...


kat bawah ni ada aku letak VIDEO syasya tengah
beria-ia tolak troli tu....
aku tak dera tau...
tp dengan kerelaan sendiri...
tp budak2 biasalah...
kalu time kecik ni mmg rajin....
tak payah disuruh...
tunggu time beso nanti....
tp minta2lah rajin gak...
AMIN....

video

tgk si ORKED dok tunggu kat pintu je...

No comments: