nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Sunday, January 11, 2009

CERITA LAMA - PART II



hari kedua plak...
aktiviti pertama...
kitarang kena bentangkan
logo, dan nama kumpulan..
dan logo kena dibuat di T-shirt yg
diberikan....


pas2....
aktiviti seterusnya....
apsiling.....(ntah betul ke tak ejaan nyer, gasak jelah)...
ketinggian apsiling ni aku pun dah lupa...
tp rasanya dlm 80 kaki kot...
hehe...gayat woo....
tp mencabar....


tgh diberi penerangan oleh org PDS....cara2 nak
turun karang....

berposing dulu... tp dlm hati...wooooo takut beb....

aku yg tersenyum...tp dlm hati....hanya aku yg tahu....



ni plak... masa tunggu nak buat flying fox....


tengah diberi penerangan....

masih lagi berposing sebelum turun....gila glemor...


aktiviti petang plak...
berakit... (tengah panas terik...kul 2.00 petang....)
aku yg dah tak berapa cerah ni...
lagi lah... jadi tak cerah terus...hehee
tp sebelum berakit...
kitarang kena buat rakit dulu...
diberi 4 biji tong besar dan 12 batang buluh...
nasib ler...kalu ikat tak kuat...
kang karamlah ditengah lautan....
diberi penerangan cara2 nak buat rakit... tgk aku
yg tengah conpius...


aktitivi mengambil buluh dan membuat rakit oleh group aku....
tadaaaaaaaaaa... dah siap... dan kitarang tengah berakit... dah ler
air tengah pasang... penat wooo.....
pas2 group aku plak... halus2 org nyer....
mmg kena guna tenaga yg banyak...
sian member aku sorang tu.. si HALIM...
dialah yg paling penat skali...
coz arus belah dia....

dan akhir sekali sampai gak....
dan yg paling bestnya...
rakit kitarang tak karam....
cayalah....



aktiviti mlm pulak....
sesi penerimaan hadiah....
dan last aktiviti....
BALIK....
HOREEY.............
best...enjoy dan happy giler....

No comments: