nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, January 9, 2009



CERITA LAMA.....

entry ni cam agak dah basi la jugak....
tp aku rasa cam ok gak...
kalu just tempek gambo n cita skit2....


aku berkursus di Hutan Lipur Pasir Panjang PD...
mula2 ckp kena tido dalam hutan..dlm kemah..


tp disebabkan cuaca yg tidak menentu....
perancangan telah ditukar....
tido kat dom.....

yehaaaa..... selamat aku....
tp aktiviti merentas hutan...
ttp ada....


so sampai ja kat PDS ni....
aktiviti pertama....
MASUK hutan....


PENAT GILA....
mau tercabut kaki......



ni baru sampai...tgh diberi taklimat oleh USK...


aktiviti merengangkan apa yg patut....sebelum masuk hutan...

ha...nmpk tak sumanya dah penat...berehat jap.....

dah sampai destinasi pertama...nampak tak aku yg dah menyandar keletiha...

penat wooooo.... dan LAPAR.....

masa ni tengah sesi pekenalkan diri dan trademark diri....dlm kumpulan... see aku sempat lg nak berposing... gila...

tadaaaa... nila kumpulan aku... tu sebenarnya aksi tengah

buat ROKRAI kumpulan... kumpulan aku nama HOOOOOOOOOOOOOO

WAAAAAAAAAAAAAACHAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!

(wacha!!!!) tu ejaan masa nak rokrai je....


ni plak gambar ramai2 masa aktiviti pakaikan pakaian pengantin
masa zaman dulu kala... lelaki jd pompuan.. dan pompuan kena jd lelaki....
dan lepas tu....
apa lagi.... MAKANNNNNNNNNN time....
sumanya kebeluran tahap GABAN...
aku tak pernah2 habis makan nasi...
kali habis beb..... dah tu licin terus...
mmg sah2 aku lapar tahap GABAN...

ni plak aktiviti sebelah petang... aktiviti KERUSI MINDA...
entahlah betul ke tak tajuk tu... aku main belasah je...
yg pasti enjoy....

dan pada sebelah malam plak...
lepas dinner time....
tup tup kena masuk hutan lagi....
hmmmm berdebar gak....
tp masa tu ingatkan jalan cam td...
reramai...
tp yg tak bestnya....
kena masuk sorang2...
dilepaskan setiap 5 minit....
HAAA.... terkezut beruk aku...
aku yg ala2 mcm brutal selama ni..
hehehe... terus cuak nak lari balik....
coz aku dah ler rabun...
tak pakai speck pulak malam tu...
mmg ler jadi takut giler....
tp mau tak mau kena gak masuk....
mmg takut...
sib baik member aku IDA tunggu masa
kat dalam hutan tu...
hehehe... semangat setiakawan....
hahahaa......




masa ni leh senyum lg...sbb nmpk kamera...
tp dlm hati TUHAN saja yg tahu.... TAKUT BEB...

masa dah kuar.... see nila semua yg dok tunggu dan kitarang gerak sama2 sampai nmpk jalan kuar.... hahaha... gila tak ikut peraturan kan... tp aku peduli apa... janji aku selamat... thanks ye kekawan ku... (tp sbnrnya suma tu pun takut gak)..kan kan...





so tamatlah sudah aktiviti hari pertama... nnt aku smbg cita hari kedua... aktiviti yg lasak semuanya... tp best gila... walupun tahap ketakutan yg mcm GABAN....

No comments: