nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, January 2, 2009


DAPAT KOMEN....
YANG MARAH COZ ENTRY DIBAWAH...


Dah tau pompuan tu mereng apasal kasik dia jaga. Aku rasa ko pun tak berapa betul jugak le. gaya2 ketua GRO tu memang nampak sikit2 la

Anonymous
Homepage Friday, January 02, 2009 - 4:16:04 PM #


Kekawan ku...
yang dok ikut kes ni...
cuba korang baca komen kat atas tu....
ada org komen yg agak mengejutkan...

siap kata aku layan jadi ketua GRO...

tp tak berani nak letak nama betul....
apa kes... PENGECUT.....


BERANI KOMEN tanpa nama....


kepada PENGOMEN itu....
KALAU BERANI...
SILA TAMPIL KE DEPAN....


dan KALAU KO TAK SUKA.....
tak payahlah masuk campur......


SEMPENA TAHUN BARU ni...
SO UBAH2lah PERANGAI ALA2...
PENYIBUK TAK KENA TEMPAT....


kalau KO KATA AKU LAYAK JADI KETUA GRO.....
KO PUN AKU RASA LAGI LAYAK.....

dengan sikap yang ala2 bodoh sombong tak kena tempat....

dan untuk pengetahuan ko...
kalau dari dulu lagi dia tunjuk perangai mcm tu... dan kitarang dah tahu
lama cara dia jaga ARWAH... tak ler adik aku nak hantar kat dia...
BODOH......

dia yg ketuk pintu.... minta nak jaga ARWAh.... bukan adik aku yg
pegi cari dia.... TOLOL......

kan dah aku tambah dosa plak dok kata kat KO....

No comments: