nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, January 2, 2009


GAMBAR PMTP







INILAH PENGASUH ARWAH ZULAIKHA....


masa ni di BALAI POLIS TAMAN MELAWATI....


waktu ni PMTP ni baru je cool.....
coz POLIS dah marah dia....


ada ke dia suruh POLIS halau aku... pastu siap maki hamun
aku depan2 POLIS... kata aku KETUA GRO la... PELACUR la....
mmg sah2 sewel....

tp masa hari tu... PMTP ni mmg aku lihat macam org yg dah hilang
kawalan...sewel dan mcm org yang dalam ketakutan sangat....

masa aku dok pengang h.phone...
mgkn anak dia perasan pas2 ckp kat mami dia yang aku nak amik
gambar....


so korang tahu apa dia buat....

siap TONGGEK KAN BONTOT DIA... PASTU GOYANGKAN LAGI...
PAS2 DOK ANGKAT KAKI SEBELAH....



aku masa tu tak plak amik gambo dia.... aku just gelak....
dan ckp kuat2.... sewel ke ape.....

so terus anak dia suh dia stop....



YANG PASTI....
SKRANG KES NI DAH JADI KES DERA....



anak dia ZALI dan NURUL masa kat depan balai...
lawan dok salah sesama sendiri...
tak mengaku sapa yg jaga masa hari kejadian...

so skrg terbuktilah...
mmg ARWAH terseksa...

No comments: