nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Saturday, January 24, 2009

DEMAM....


start semalam lagi...
masa kat opis aku dah rasa badan aku cam lain je...
selesema pun dah menyerang....


bawa keta masa amik anak2 aku pun rasa
dah cam tak daya nak tekan minyak...
tp nak wat camna...
kena teruskan gak...


balik je rumah...
terus kelepek.....
baring je...
sib baik Peyut tak keja....


so aku makan ubat dan zazzzzzzzzz tido terus...
anak2 Peyut tolong tengokkan....


ari ni bangun pagi... still kurang ok...
aku tak masak....
Peyut gi beli kat luar je....
kami tak de plan nak g memana coz Peyut
STANDBY... sampai ari ahad ni...


so ari ISNIN ngan SELASA baru ada
plan.... nak ke PD or genting....
gamble je... kalau ada hotel kosong...
baru stay.... kalu tak balik ari je....


so aku nak merehatkan diri bagi
leh jejalan ari ISNIN n SELASA ni..


DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA......




nota : kepala aku rasa berat giler.... cam ada batu je...hidung tersumbat plakkk
issshhhhh... susah betul nak tido....

No comments: