nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Sunday, January 25, 2009

TAG DARI MUMMY ADAM...(DAH LAMA TANGGUH...)


Firstly aku nak minta ampun kat MUMMY ADAM yerk..
coz agak lewat nak menjawab tag ni...
bknnya apa... cbuk skit kebelakangan ini..
sibuk ngan keja, jiwa yg agak kacau...


Aku ERANAZEERA telah ditag oleh MUMMY ADAM

UNDENG2nYA...

Directions: Once you’ve been tagged, you have to write a blog/Facebook note with 16 random things, facts, habits or goals about you.
At the end choose 16 people to be tagged,
listing their names and why you chose them.
Don’t forget to leave them a comment or tag them in your note to read this. (tp kalau taknak wat leh tak.. coz aku rasa dah ramai yg kena tag ni...kot)


1. aku sayang banget sama lelaki yg hmmmmm...handsome ke..macho ke???? ...MOHD FAIRUZ FADLY namanya.. glemor name PEYUT..." suami aku ler...

2. aku punya dua cinta hati aku.. NAFEESA SYAZANA n SYASYA AMEERA IRDINA
"UMMI sayang kakak n syasya...."

3. aku sgt tegas ngan anak2 aku... garang mmg garang... tp kena pada tempatnya... tp dlm garang2 aku ttp ada kelembutan gak... yelah bebudak...

4. aku tak suka makan nasi..... coz takut gemuk... aku makan nasi seminggu sekali je... tu pun kalau terasa giler nak mkn...

5. aku suka color biru, pink, dan hitam... aku tak suka warna yg terang2 giler coz kulit aku ni kan tak berapa nak cerah... so kenalah sedar diri...

6. aku suka window shopping dan suka gak shopping betul2... tp aku suka shopping sesorang... baru aman nak memilih...

7. aku mmg fobia dengan berat badan aku... skrg ni tengah nak menurunkan lagi 2 kg... bagi jd 42 kg mcm sebelum mengandung yg no.2... bleh ke???? hmmmmmmmmmm

8. aku masa ngandung suka sangat makan PIZZA... skrang pun suka gak... tp takler selalu.. coz dah tak mengidam... hehehe...

9. aku suka makan ayam McD... kurang suka makan ayam KFC... kureng jelah... tp ttp suka...

10. aku suka beno amik gamba anak2 aku..... mgkn sbb diarang anak2 aku... dan cantik mcm aku...hehehe perasan tu...tu yg bertambah suka kot... hehehe...

11. aku suka kalau dapat kawan yg sekepala HU HA HU HA sama ngan aku... dan yg tak cepat SENTAP... baru SEMPOI...

12. aku dah keja 9 tahun kat LHDNM ni.. lepas abis belajar terus dpt keja kat sini... sampaila ni masih setia....

13. aku suka banget tengok cita CSI... best giler...cara diarang siasat...

14. aku teringin giler nak pakai keta HONDA SETERIMMM...hehe... hmmmm kena tunggu aku kaya takpun tunggu PEYUT yg kaya... so leh ler PEYUT beli kan aku... heeeeee...best best...

15. aku teringin nak dpt bby boy.... oppppssss..... hehehe... tambah ahli kuarga....INSYAALLAH....

16. aku pun tak tau pasai apa aku ada blog... tp yg pasti... saja nak cari kenalan ramai2... bak kata org... berkawan biar berjuta2... musuh jgn dicari...(heheee aku tukar ayat sendiri da)


16 blogger to tag :

hmmmmm MUMMY ADAM bleh tak aku suruh je senarai kat tepi sapa yg sudi buat... ikhlas aku berikan....




nota : MUMMY ADAM.... koja dah selesai.... lulus tak?????

No comments: