nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, January 2, 2009

ENTRY DRI BLOG ZULAIKHA...

OLEH ADIK AKU IJAH....MAMAZULAIKHA


RABU, 31/12/2008

Hari ni.. aku n k.eera g balai polis taman melawati .
kedua2 anak PMTP pun g balai gak..
untuk amik keterangan..kul 2ptg until 6 jugak...
keadaan tertekan-stress-excited (4 da truth)
- berdebar-sedih bila terkenangkan arwah, suma bercampur..
.ssh tuk explain...
tapi anak lelaki dia yg 12tahun started twisting the story coz
he seem to protect his mom..
what he told me on tuesday turn to be different on wednesday...
bila dia dah selesai bagi keterangan abang dia plak...
then me n hubby's turn....tgh beri keterangan kat polis
k.eera sms.."ijah k.nani datang balai"..
(dia dpt tau kami suma kat sini sbb anak lelaki dia yg 12tahun tu kol dia
-so dia trus datang menyerang kami di balai polis).
so aku inform sarjan tue..dia pun cakap hmm...
biarla ble sy amik keterangan dia skali....
so, me-hubby n sarjan pun turun...bila dah turun tgk k.eera kat luar balai sorang2...
k.nani-anak-anak lelaki n sorang anak pompuan dia kat dlm balai..
k.eera dah kena maki hamun dgn pompuan sewel tue..
so aku n hubby msk...pompuan sewel tu marah2kan anak lelaki dia n
say bad words to k.eera..-ketua gro la...pelacur...mcm2 la..
aku yg kat depan dia dah hilang sabar trus aku tampar pompuan sewel tue...
puas hati aku!!!! aku sebenarnya ble sabar lagi dari semalam walaupun mcm2 bad
words dia kata aku...tapi dia melampau bila dia kata k.eera plus aku
dok terbayang mcmana dia dok dera zulaiqha tu yg melayang jugak tangan aku atas badan pompuan sewel tu....aku ingat polis nak marah kan aku...
skali diorang marahkan pompuan sewel tu...
diorang kat situ pun mual tgk perangai dia yg dah mcm orang meroyan!!!!so kitorang suma kluar...menunggu kat luar balai...
dia n family dok kat sebelah kiriaku n family sebelah kanan...sarjan trus datang..
"cikgu, saya rasa cikgu balik dulu sbb saya tgk gaya dia ni agresif la..."
sambil2 tu pompuan sewel tu ingat k.eera nak snap gambar dia..
so dia pun buat aksi tak senonoh kat situ..dia diri n tonggekkan bontot dia kat kitorang siap goyang2 lagi...bila aku tgk pun aku rasa dia mmg dah sasau..mungkin doa2 kita suma dah terkena kat dia...
alhamdullillah...so..atas nasihat polis aku n famly gerak dulu..
meanwhile polis plak amik keterangan pembunuh tu...



**** masa pompuan tu datang balai dia tinggalkan bayi yg dia baru jaga kat umah dgn anak pompuan dia yg berumur 14 tahun... hmmmmm tak serik2 jugak!!!! still repeat the same mistake..if anything happen to that baby same as mine mcmana????

No comments: