nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, January 26, 2009


LAGI.....


sebenarnya aku dah dpt award n tag ni
dari MAMArempit..

kali ni dari MUMMY ADAM...
murah rezeki...betul aku ni...

so bak kata pepatah
REZEKI JGN DITOLAK
MUSUH JGN DICARI...

so mummy adam... TOCHE VERY 4....




Step 1. kena tempek itu AWARD....... satu sudah selesai....

Step 2. War2kan sape yg murah hati kasi ini award cute ...

PERHATIAN WAHAI BLOGGER2..... INI AWARD MUMMY ADAM...yang kasi.... TOCHE MUMMY ADAM...TOCHE VERY 4...

Step 3. 10 fakta tentang diri / hobi???? SO.. mummy kita copy dari entry yg lepas tau.. coz benda yg sama..bleh kan kan,......

1. walaupun nama cam org gila glemor... tp mmg benar yerk kekawan ku..nama penuh kan NAZEERA... nama senang ERA... so aku gabung gitu.. so nama cam ala2 POMPUAN GILA GLEMOR.!!!!!!!! tp aku apa peduli...

2. aku...malas betul nak masak...apa lagi nak MAKAN....tp kalau masak yg paling aku suka buat LAKSA KEDAH... coz aku rasa LAKSA aku mmg sedap.... sendiri puji...

3. Sker IKAN GAPI... aku skrg penternak berjaya...tau.... skrg ni dah ada 5 ekor ikan gapi yg dah jadi bapa dan mak org.... dan lagi dalam 20 ekor anak ikan gapi tengah membesar bagai JOHAN....

4. Suka amik gambo anak-anak aku... sbb aku Suka ler....

5. Aku suka bergosip2... tp dgn member tertentu ja... yg rasa sekepala ngan aku... yg bleh tahan dgn ayat yg kuar dari mulut aku... yg asyik nak SENTAP... sorry pegi main jejauh yerk...

6. aku suka BENOR tengok cita CSI... walaupun yg ulangan dah berpuluh kali tgk pun takpe....best je aku rasa... tetiba nak jd CSI gak lah... aku nak CSI LAKi aku... bleh...hahaha..

7. aku tak suka nyanyi... coz sora aku mmg tak sedap....

8. AKU selalu dok pikir... BILA LA MAU KAYA.....

9. Suka berebut Channel TV ngan anak aku ORKED....hehehe saje je...

10. aku skrg ni suka nak berblogging... tp masih mengikut mood gak............

Step 4. 10 blogger lain yang akan dapat award seterusnya...

KEPADA SEMUA YG ADA LIST KAT SEBELAH... KALU SUDI SILAKANLAH...



hehee....so SELESAI SUDAH kedua2 tag oleh MUMMY ADAM...

No comments: