nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, January 15, 2009

OPIS KU DITERJAH....oleh ??????.....


Gamat dan riuh satu opis...di pagi hari ni....
bukannya ada artis ke sape ke yg dtg...
tp....


OPISKU...
dipecah masuk.......


kalau mengikut sumber2 yg bleh dipercayai...
kejadian ni berlaku pada jam 6.00 pg...
kebetulan ada staff yg datang awal ternampak
kelibat org dalam opis aku......
Pusat Latihan Antarabangsa dan Pembelajaran Cukai (PLA)

tetapi staff ini ingatkan staff unit Antarabangsa...
so tidak dihiraukanlah....

tapi...

apabila pegawai dari opis aku yg sampai dalam kul 7.30 cenntu...
perasan yg pintu kayu bercermin telah dipecahkan


so masa aku sampai dalam around 7.40 centu...
apalagi terus aku masuk tgk samada bilik aku
terlibat sama ke tidak...

tp tidak rupanya...
bilik aku dan bos aku tidak terlibat
begitu juga bilik 5 org pegawai yg pintunya susah hendak dibuka...

yg terlibat hanya bilik kerani2..., jurutaip
dan tempat PA Pusat Undang-Undang.....

barang yg hilang....
adalah kamera digital milik opis
handphone member aku HALIM & abg. HAPIZ,
duit syiling kak SITI...(bknnya banyak pun)
purse kosong (tp buatan JEPUN tu)...
mcm tahu2 je si perompak ni...

dan yg lain....

si perompak ni cuma menyemakkan tempat je...
entalah apa motif sebenarnya...
komputer tak plak amik...
musykil2....

so sekarang PAK POLISI tengah siasat....

jom layan jelah gambar....




pintu utama..dipecahkan cermin muat2 sebelah tgn...






Bilik yg menempatkan 5 org kerani... semua meja diselongkarnya...









Tempat Jurutaip...







Dan aku tahu knp si penyangak ni tak pecah bilik aku dan bos aku...
mesti dia dah tahu sapa BOS aku...
dan penyangak ni mesti tahu BESAR MANA SAIZ BOS aku...
hahaha....






ha yg besar tu ler BOS aku... Pengarah PUsat Latihan Antarabangsa
dan yg kecik tu Pengarah Pejabat Pendaftar....

SEEEEEE.... mesti penyangak tu ngeri nak masuk bilik aku dan bos aku...
sekali bos aku flying kick je.... tergolek terus....
hehehe... gila kutuk bos sendiri...





nota : suma dah hilang mood nak keja ari ni... termasuklah aku...
walaupun tak kena tp still terasa tempias... ni kena rilex2 sampai lunch time lah...hahaha... gila mengelat wat keja.... bos aku pun tah menghilang kemana ngan pak polisi...

No comments: