nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, January 15, 2009


WAH...BEST !! BEST !! GUMBIRA NYA...


smlm Peyut bagi satu perkabaran BAIK PUNYA.....
katanya... dalam pertengahan or hujung bulan depan...
akan dapat kunci RUMAH....
wah... terus tersenyum sampai telingan aku dengar....


tak sabar rasanya nak pindah dok rumah atas tanah plak...
penat...wooooo dok rumah tinggi2...ni...
kalau anak dah besar ok lah...
tp ni anak kecik2 lg...
mmg letih giler....

so... nampak gayanya...
kedebuk kedabak...
pasang lampu, kipas,
pastu aku nak buat kabinet dapur dulu,
pasang grill dulu...
baru leh pindah...

maybe dlm bulan 4, 5 jugak la kot..
tp mmg best....
tetiba otak dah berangan
nak beli apa tuk rumah baru ni...

RUMAH baru kitarang ni...
DOUBLE STORY...
BUKAAN dalam 20x75...
ada 4 bilik 3 bilik air...

wah...best best...

dan yang paling best skali...
rumah ni dekat dengan RUMAH PENGASUH
anak2 aku... dan
dekat dengan SEK. REN. KEB. SEKSyen 7...
untuk ORKED tahun depan..DARjah 1....

senang nanti keja aku...
so rumah aku..yang sekarang ni...
akan aku sewakan....




rumah aku skrang... TINGKAT 12...


RUMAH BARU....
akan disiarkan kemudian.....

No comments: